" چهل سال به کل دنیا مرگ و نفرین فرستادیم همش داره برمیگرده به خودمون.
بازم میرین بگید مرگ بر آمریکا؟
#کارما "
باید گفت اصلا این دو مسئله چه ربطی بهم دارند.
مرگ بر آمریکا به معنای مرگ بر ملت آمریکا نیست . بلکه:
مرگ بر سلطه گری
مرگ بر تجاوزگری
مرگ بر دست درازی به ملت ها است.
سلبربتی هایی که هنوز فرق این دو مسئله را نمیدانید لطفا درباره این مسائل حرف نزنید چون توهین به عقلتان میشود.
.
.
سلبریتی هایی که دنیاگردی میکنند باید سیل های در ژاپن ،آمریکا و ...را در اخبار شنیده باشند.
آیا ژاپن هم مرگ بر آمریکا میگوید که 200کشته در سیل داده است.؟
فراری بِ سمت او...
ما را در سایت فراری بِ سمت او دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 114